آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

تاون هال یازده و آپدیت بزرگ روز هالووین !

اخبار و شایعات

تاون هال 11

می دانم که همه ما این سوال را از خود خواهیم کرد که برای آپدیت جدید  کلش آف کلنز:

"  آیا تاون هال 11 برای انتشار در راه است ؟ "

ما در این مبحث سعی خواهیم کرد به این سوال پاسخ دهیم و ببینیم که آیا انتشار تاون هال 11 منطقی خواهد بود و آیا سوپرسل این کار را خواهد کرد و آپدیت بزرگ روز هالووین ، کلش آف کلنز چه می تواند باشد ؟

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

نظر صادقانه من در مورد تاون هال یازده !

خب ، هر زمان که تاون هال شهر ارتقا پیدا می کند ، بالطبع به دنبال آن باید ساختمان های دفاعی و غیر دفاعی جدید در راه باشد ، بیایید یک نگاه هم اکنون به نقشه های بازیکنانی بیاندازیم که دارای تاون هال 10 می باشند و می بینیم که همه چیز متراکم و فشرده است و تمام تجهیزات و ساختمان های آنان به هم نزدیک و متراکم شده است و اگر سوپرسل این کار را انجام دهد ، و با تاون هال یازده ساختمانهای بیشتری به بازی اضافه کند ، به مشکلات بازی هم افزوده خواهد شد و فضای آزاد دیگر به سختی روی نقشه پیدا خواهد شد ، در حال حاضر هم از بین بردن و سه ستاره کردن تاون هال 10 به سختی صورت می گیرد ، در صورتی که با تاون هال 10 بعضا می توان تاون هال 9 را از بین برد و یا با تاون هال 9 به راحتی می توان تاون هال 8 را از بین برد و فضای خوب و معقولی برای این کار ها وجود خواهد داشت ، اما به سختی دیگر می توان با شلوغی و اضافه شدن ساختمان های جدید به تاون هال یازده به تاون هال یازده دیگر و یا تاون هال 10 دیگر به خاطر کمبود فضای نقشه زمین اقدام کرد.

چگونه می توان تاون هال های 10 و 11 که دارای اینفرنو های آتشین هستند را از بین برد !؟ و می دانیم که این ساختمان های دفاعی بسیار قدرتمند می باشند و می بینیم که یک تاون هال 9 به راحتی می تواند تاون هال 9 دیگر را سه ستاره کند ولی در مقایسه یک تاون هال 10 هیچگاه نمی تواند تاون هال 10 دیگر را ، مخصوصا اگر ماکس هم باشد را از بین ببرد و در وار آن را سه ستاره کند ! و خوب پس برای تاون هال 11 این امکان بوجود می آید که در ابتدا نقشه بازی بزرگتر شود و فضای آن بیشتر شود و حتی همین الان هم برای حملات تاون هال 10 مشکل است و فضا برای اجرای پیاده کردن استراتژی های حمله کم است و از آنجا که طلسم زلزله نیز بوجود آمده است و در طرح بندی بازی می طلبد که دیوارها بیشتر شود و بنابراین نقشه نیز باید گسترش پیدا کند و فضای دهکده باز تر شود.

اگر در تصویر زیر نگاهی به نقشه بازیکنان برتر کلش آف کلنز بیاندازیم می بینیم که طلسم زلزله به راحتی و بدون در نظر گرفتن سطح دیوار می تواند با 4 عدد آن هر Level دیوار ماکسیمم شده را از بین ببرد و یک بازیکن هوشمند می تواند با حملات قیفی شکل خود حتی بازیکنان لول بالا که برای ماکسیمم کردن دیوار خود سختی و گلد و اکسیر زیادی را متحمل شده اند را از بین ببرند نیروهایش را به مرکز دهکده حریف هدایت کنند و این بازیکنان را هم با شکست روبرو کنند !


پس چه تفاوتی بین بازیکنانی که تازه دیوار کشی را شروع کرده اند و بازیکنانی که دیوار آنها ماکسیمم شده است و خرج زیادی کرده اند وجود خواهد داشت ؟ و می دانید که دیوار هم یکی از اقلام گران از نظر گلد و اکسیر در بازی است ! بنابراین دلیل درست چیست ؟ بنابراین باید بنظر من سوپرسل برای رفع این نقیصه خود چاره اندیشی کند و اصالت و درستی و استحکام دیوار ها را دوباره تجدید نظر کند ! و این مشکل را حل کند .

من فکر می کنم که داشتن تاون هال یازده در حال حاضر درست نیست !

برای چی ؟ از آنجایی این حرف را می زنم که افرادی که دارای تاون هال 10 ماکسیمم هنوز زیر 1% هستند و تاون هال یازده نمی تواند یک اولویت مناسب برای سوپرسل باشد و فکر نمی کنم تا الان نیازی به آن احساس شود و یک تصمیم عجولانه خواهد بود و راه های بهتری برای جذاب کردن بازی کلش آف کلنز هنوز وجود خواهد داشت .

ما به فضای بیشتر برای اضافه کردن نیروهای نظامی بیشتر و یا طلسم ها هم نیاز نخواهیم داشت و 6 طلسم به راحتی می تواند برای شکست دادن تاون هال 10 کافی بنظر برسد و نگرانی های ما را نیز برطرف کند ، این بازی وابستگی شدیدی به زمان دارد و در نبردهایمان ما اکثرا با کمبود زمان مواجه خواهیم شد و حملات مان با کمبود زمان خسته کننده بنظر می رسد و اضافه شدن نیرو ها و ساختمان دفاعی بیشتر مشکلات ما را بیشتر خواهد کرد.

با تمام این مسائل می توانم این را بگویم که می توان برای متنوع کردن بازی کلش آف کلنز نیرو و ساختمان های دفاعی در آن اضافه کرد ولی در استفاده از ساختمان های دفاعی و یا سربازهای جدید محدودیت اعمال کرد ! به عنوان مثال در تاون هال 10 بتوان از 40 ساختمان دفاعی دسترسی داشته باشیم ولی در استفاده از آن فقط بتوان 36 ساختمان را بکار برد و برای استفاده از ساختمان های دیگر باید یک ساختمان دیگر را پاک کرد تا بتوان از ساختمان دیگر استفاده کرد .

همچنین ماکزیمم کردن سربازان و ساختمان ها حدود سه تا چهار سال طول خواهد کشید و چه بهتر است که بتوان در آزمایشگاه دو سرباز یا طلسم را همزمان بتوان آپگرید کرد و Level آنها را همزمان افزایش داد و بازی خسته کننده و زمانبر نباشد . قهرمانان جدیدی در بازی می تواند افزایش یابد ولی بازیکنان باید برای حمله و استفاده از آنها باید محدودیت داشته باشند و همان استفاده از دو عدد برای بازی کافی است ، که اگر بازی Call Of Duty - Heores نسخه استراتژیک و آنلاین آن را بازی کرده باشید این مورد به خوبی رعایت شده است  و بازی متنوع و جذابی را ساخته است که پیشنهاد می شود.

Town Hall 11 Clash Of Clans

Download Film

آپدیت جدید بازی چه وقت است ؟

بدیهی است که همه ما می دانیم که در مراسم Clash Con که در تاریخ 24 اکتبر 2015 است و همچنین در اواخر ماه اکتبر که همزمان با روز هالووین می باشد همه ساله بازی کلش آف کلنز یک رویداد شگفت انگیز از خود معرفی کرده است که تله های اسکلتی در سال گذشته معرفی شد و شما در بازی خود آنها را تجربه کرده اید که از زمین و هوا به نیروهای دشمن آسیب رسانی می کنند و همچنان در بازی موجود است و جزیی از بازی به شمار می آید.

مراسم Clash Con اولین آپدیت اختصاصی بازی خواهد بود که باید به آن توجه ویژه داشت و سوپر سل همچنان از آن به عنوان بزرگترین آپدیت بازی نام می برد و من فکر می کنم که این آپدیت اولیه بیشتر در زمینه Clan Wars خواهد بود و باید صبر کرد و دید که سوپرسل چه فکری در سر خواهد داشت .

.

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۵)

  1. سلام خسته نباشید .
    من نمیتونم کستل وار رو پر کنم و از بازی میره بیرون .
    آپدیتی هم که گذاشته بودین رو هم امتحان کردم ولی اصلا اجازه وارد شدن به بازی رو نداد بهم .
    تو رو خدا کمکم کنین .
    • پاسخ:

      پس باید صبر کنید تا خوده سوپرسل مشکل را حل کند و با آپدیت های بعدی مشکلتان حل شود و نهایتا به آنها اطلاع دهید و مدل گوشی و مشخصاتش را برایشان بفرستید تا مد نظر داشته باشند.
    • پاسخ:

      فعلا ساختمان ها معرفی می شود و آپدیت نمی شه ...
  2. محسن جان من خودم برام پیش اومده جلوم یه تون هال 10مکس بیاد ولی دفاعیاش از هم دور هستند این مپ ها با اسپل و نیروهای ضعیفی مثل گوبلین سه میشن البته با کمک ایکس مود و اگر هم این مپ ها رو نیاورد با ایکس مود همچین مپی را پیدا و اتک الکی بهش بزنید با کلیک کردن بر روی visit
  3. ضمن تشکر
    ویدوئوهاییی که میگذارید خیلی بی کیفیت هستند امکان انتخاب تصاویر با کیفیت تر وجود دارد
  4. سلام میگن روز آپدیت بزرگ وقتی کلش رو آپ کردی 1000 جم بهت میدن بنظر شما راسته یا دروغ؟
    • پاسخ:

      فکر نکنم ! چون جم منبع درآمدش هست و ممکنه فقط بوست کردن منابع را با یک عدد جم کند
  5. خیلی از افراددر کلش الا ن مکس هستند دیگه چه قدر دونیت پر کنن

    سورپر سل به خاطر این افرادم که شده تاون یازده می زاره در ضمن

    تاون یازده جزابیت بیشتری بهربازی میده وشاید خیلی افراذی که ویلیج

    خود را رها کردن به بازی دو باره برگردن من منوندم بعضی میگم سوپر 
    این ریسک نمی کنه این کجاش ریسکه

  6. سلام درسته که جا برای وسیله های دیگه کمه اما تاون ده های مکس خیلی اعتراض زدن سوپر سل هم میتونه فقط لول رو افزایش بده و فوقش ی دونه اینفرنو و یک هیرو اضافه کنه ک جایه خاصی نمبخواد
  7. اگه بشه با بالن یا هوگ یا گولم و ویز دفاعی های طرف رو بزنین ی ده بیست تا گوبلین خوبه واسه پاک سازی مپ هم دیمیج بالایی داره هم بخاطر سرعت بالا رو تله نمیرن و وقت کم نمیاد 
  8. اگه بشه با بالن یا هوگ یا گولم و ویز دفاعی های طرف رو بزنین ی ده بیست تا گوبلین خوبه واسه پاک سازی مپ هم دیمیج بالایی داره هم بخاطر سرعت بالا رو تله نمیرن و وقت کم نمیاد 
  9. سلام. 
    ممنون که پاسخ دادید!
    منظور از سوال دومم این هست که الان که دهکده من روی دو اکانت سیو شده چکار کنم که بعدا از نظر مالکیت به مشکل بر نخورم؟
    گاهی اوقات کلش ارور میده که روی دستگاه دیگری در حال اجرا شدن هست!
    حالا چطوری باید از روی اون اکانت دیگه پاکش کنم؟ اون اکانت در اختیار من نیست،
    • پاسخ:

      شما تقاضا کنید که از اون جیمیل یا اپل آیدی - بازی تون آنلینک شود
  10. سلام یه سوال دارم آیا ما که نمیتونیم به مراسمclashcon بریم آیا اون برنامه رو ظبط میکنند و امکان دانلودش هست؟لطفا سوالمو جواب بده.مرسی
    • پاسخ:

      بله - فیلم و عکس منتشر میشه ...
  11. ارشام جان کسی نگفت شما دروغ میگی فقط فیلمشو خواستم بزاری اگه داری من خودم با گولم پکا ویز اتک میزنم درباره مینیون هم درست  میگی ولی خیلی فرق بین مینیون با گوبلین تو هیچ ترکیبی واسه اتک وار گوبلین ندیدم
  12. سلام :
    محسن جان شما بین این همه نیرو فقط گوبلینو دیدی ؟
    مهم استراتژی اتک واره ، همین مینی که هیچکس خیلی توی وار حسابش نمیکنه ، میشه باهاش خیلی جاها که هوایی زن نداره چند درصد گرفت .
    باور نمیکنی برو کلن Nemesis لول 7 پرچم مثه پیراهن مشکی ، زرد . اگر از War Log نرفته باشه میبینی که همچین اتفاقی افتاده .
    مرض ندارم که از خودم در بیارم ، با دروغ گفتن که چیزی بهم نمیرسه ...
  13. سلام 
    دو سوال دارم!
    ١- ایا یک دهکده رو میشه روی دو تا اکانت مختلف گیم سنتر (اپل ایدی) سیو کرد ؟
    ٢- اگر همچین اتفاقی بیوفته ایا راهی هست که ما پیش دستی کنیم و اون دهکده رو از روی اون اکانت پاک کنیم؟

    • پاسخ:

      بله
      منظورتون را نفهمیدم - به هر حال ، بازی کلش روی گیم سنتر همیشه می ماند و خودتون نمی توانید پاک کنید
  14. حتما با بالن دفاعی ها شو زده بعد  گوبلین ریخته واسه پاک کردن مپش
  15. سلام . کی با گوبلین تان هال 10 رو 3 زده بی زحمت فیلمشو گیر بیار بزار ببینیم!!!! اونم تان 10 مکسشو!!! امکان نداره!! راستی ممنون از سایت خوبتون زحمت میکشین واقعا
  16. سلام و خسته نباشید
    بنظرم تانهال ۱۱ یک ریسک بزرگ برای سوپرسل هستش و تا مکبور نشه اینکار رو نمیکنه.
    فعلا که درآمد سوپرسل حسابی رو فرمه!
    بنظرم معرفی یک یا دو نیروی جدید که رقابت برای ۳ ستاره  زدن تانهال ۱۰ رو باعث میشه،بیشتر محتمله!
  17. کسایی که بوم بیچ  دارن بیان تو این کلن:13821382
    اسم لیدر:آخر خط
    ظرفیت:50 نفر

  18. امیرحسین رجبی

    با سلام از ان جایی که نویسنده افتخاری امیرحسین رجبی این بحث را در سایت از کرد چرا نامش در این پست ثبت نشد
    • پاسخ:

      ؟!؟! یعنی هر بحثی که راجب به تاون هال 11 کردیم باید یادی هم از شما کنیم !!!
  19. امیر حسین

    سلام. شما خودتان میگویید که این اپدیت اولین اپدیت بزرگ کلش است و بسیار ویژه است و در بازی هم تان هال یک ساختمان ویژه است که هر بار ان را اپدیت کنیم ساختمتن ها و چیز های جدید ی به ما میدهد پس به احتمال 90% در این اپدیت ویژه تان هال 11 هم بیاید و واقعا باید فکری برای زمین بازی بکند و آن را بزرگتر کند. شما در این پست خود تقریا جواب را داده اید اما جواب اصلی را نداده اید یعنی این که ایا تان هال 11 به بازی میاید یا خیر. . راستی اشکالی نداره که من بعضی از مطالب مهم شما را با ذکر منبع در داخل شبکه های اجتماعی بگذارم؟ ممنون میشم به سوالاتم پاسخ دهید.
    • پاسخ:

      راستش هیچ کسی نمی داند که می آید یا خیر و با این وضعیت اگه بخواهد تاون هال 11 بیاید - بازی کلا به هم  می ریزد و فکر نکنم که این آپدیت بزرگ که می گویند ، تاون هال 11 باشد و بعید می دونم که بیاید.
      راجب به پست ها هم با ذکر منبع بلامانع است و اشکالی ندارد.
  20. سلام : خسته نباشید
    در این باره که شما میگی هیچوقت یه تاون 10 نمیتونه یه تاون 10 دیگه رو 3 کنه اشتباهه .
    من خودم  2 بار به عینه دیدم تاون 10 مکس 3 شده .
    با نیروهای : بالن ، لاوا ، گولم ، گوبلین ، دیوارشکن 
    • پاسخ:

      درسته ... ولی خب به سختی و کمتر میشه این کار را کرد و نباید اینطور باشه و بازی جذابیت خودشو از دست می ده و باید تنوع بیشتر بشه و نیروهای تمام مکس هم کمتر کسی دارد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای